Kövess minket a közösségi oldalakon, ahol első kézből értesülhetsz az egészséges életmóddal kapcsolatos hírekről, receptekről és az új termékeinkről.

A jó minőségű zabkása kalória szempontból főnyeremény

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

A zabkása az egészséges étrend szilárd bástyája. Fogyaszthatjuk felpörgető, napindító reggeliként, de akár uzsonnára is remek választás. A zabkása kalória tekintetében tuti befutó, magas rost- és fehérjetartalmának köszönhetően elegendő energiát biztosít, így a következő fő étkezésig nem vágyunk majd plusz ételre, nasira.

Miért nem mindegy, milyen zabkását vásárolsz?

A zabkása kalória szempontjából igen megosztó. Ennek oka, hogy sokféle zabkása közül válogathatunk, ezek között pedig rengeteg olyan is van, ami ugyan egészséges köntösbe bújik, de valójában ez csak a látszat.

A zabkásást azért kedvelik olyan sokan, mindamellett, hogy nagyon egészséges, hogy roppant változatosan el lehet készíteni. Elég ha csak más „kiegészítőkkel” tálalod, más gyümölcsöket kínálsz mellé, és máris teljes más ízvilágot idézhetsz elő. Ez azt jelenti, hogy adhatsz hozzá egészséges finomságokat is és olyanokat is, amikkel pluszban rengeteg cukrot viszel be. Ha otthon készül a zabkása, akkor tudatosan figyelhetsz arra, hogy egészséges, alacsony cukortartalmú dolgokat adj hozzá, ha viszont a boltban vásárolod készen, akkor érdemes vetni egy pillantást az összetevőkre is.

 

Sok cég mindössze arra összpontosít, hogy a végeredmény ízletes legyen, amit leginkább cukor hozzáadásával érnek el. Ha jó minőségű zabkását szeretnél vásárolni, akkor érdemes olyat választani, ami természetesen édes. A GabiJónál például ezt úgy oldjuk meg, hogy nem cukrot és szirupot adagolunk mértéktelenül a kásákba, hanem datolyát, ami a maga természetességével adja meg az édes ízt. A felhasznált datolya 100%-ban GMO- és tartósítószermentes, ha pedig még így is kell egy kis rásegítés, akkor a stevia növényből kivont édesítőt használjuk, de ebből is csak nagyon kis mennyiséget.

A zabkása kalóriája

A GabiJó zabkása kalória szempontból olyan, mintha megennénk 1,5 kiflit. Egy tasakban a kalóriatartalom valamivel több mint 200 kcal, ezzel azonban számos értékes és hasznos tápanyagot viszünk be a szervezetünkbe.

Az igazán jó zabkásák gondoskodnak az elegendő mennyiségű energiáról, amit az összetevők segítségével érnek el. A sárgabarackos, mandulás köleses zabkása például tartalmaz zabpelyhet, kölespelyhet, aszalt sárgabarackot, chia-magot, mandulát, citromléport, fahéjat, egy kis sót és némi édesítőszert is.

Zabkása diéta idején? Naná!

A zabkása kalória alapján könnyedén beilleszthető a fogyókúra étrendjébe is, így aki fogyni szeretne, az is bátran választhatja. Köszönhetően annak, hogy közepes a glikémiás indexe, lassan szívódik fel, vagyis nem éhezünk meg utána olyan hamar, mintha csak elmajszoltunk volna egy kiflit. A vércukorszintet nem emeli meg hirtelen, így attól sem kell tartani, hogy a farkaséhség hirtelen eluralkodik és megtámadjuk a hűtőszekrényt. Összességében a fogyás és az ideális kalóriabevitel beállítása egyszerűbb a zabkása segítségével.

A zabkása egy tápláló, igen praktikus, gyorsan elkészíthető és nagyon változatos finomság. Nézz körül, milyen izgalmas ízek közül válogathatsz a GabiJónál!

https://gabijo.hu/