Kövess minket a közösségi oldalakon, ahol első kézből értesülhetsz az egészséges életmóddal kapcsolatos hírekről, receptekről és az új termékeinkről.

Inzulinrezisztencia és gyümölcsfogyasztás?

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Inzulinrezisztencia és gyümölcsfogyasztás?

Egy dietetikus üzenete az egészségtudatos ínyenceknek

Hadd tegyek fel neked egy egyszerű kérdést:
mennyi zöldséget és gyümölcsöt eszel meg naponta?

Az Egészségügyi Világszervezet ajánlása szerint felnőtteknek napi 400 gramm zöldség-gyümölcs bevitele lenne optimális. A gyümölcsök rendszeres fogyasztásának köztudottan nélkülözhetetlen szerepe van a kiegyensúlyozott táplálkozásban, ezáltal egészséged megőrzésében. Bár táplálkozás-élettani szempontból a friss, nyers gyümölcsök jelentik a legértékesebb forrást, étrendedbe beépítheted a magas gyümölcstartalmú, feldolgozott élelmiszereket is. Ez azért nagy segítség, mert a feldolgozott készítmények nélkül a szükséges mennyiség bevitele csak komoly erőfeszítéssel valósítható meg……

Figyelem, ez a cikk még folytatódik és további 250 szót rejt!

Add meg kérlek keresztneved, e-mail címed és már küldjük is a megadott e-mail címre.